vineri, 28 ianuarie 2011 | | By: Abruzzi

Disponibilizări în masă la Steaua!




"Am crezut în proiectul lui Piţurcă", aşa a fost Majearu ademenit să revină la Steaua! A revenit, însă nu a stat decât câteva luni, întrucât joi seară Consiliul de Administraţie a hotărât să disponibilizeze mai mulţi antrenori. Ţiţi Dumitriu, Majearu, Aelenei, Sătmăreanu, Sameş şi Sandu Troi au semnat ieri rezilierea contractelor.

Domnule Majearu, cum aţi primit vestea că sunteţi concediat?
Păi, joi seară mi s-a transmis să merg până la birou să semnez ceva, dar le-am spus că nu am timp, că aveam antrenament. Ieri-dimineaţă, când m-am dus la club, la secretariat ne aştepta o fată cu o foaie… Oricum, am citit şi la voi în ziar că m-au sunat mai mulţi colegi să ne spună, dar nu am crezut.

Şi?
(oftează) Şi m-a pus să semnez că sunt dat afară. Am semnat şi asta a fost… Ce pot eu acum să fac? Pot să mai zic ceva? O să îmi caut de lucru, deşi e destul de greu.

"Un şut în fund e un pas înainte"

Vă aşteptaţi să fiţi demis?
Da, pe cuvânt! Imediat după ce a plecat Piţurcă de la Steaua şi mai ales că la club era o atmosferă tensionată, am început să bănuiesc că voi fi dat afară. Dar, acum să te întreb eu pe tine? M-au acuzat că sunt omul lui Piţi, nu? Păi, după ce a plecat Piţi de la Steaua? Omul cui am fost? Nu am fost omul Stelei? În fine… Ce să mai comentez, sunt destul de necăjit!

Dar care au fost criteriile după care s-au ales?
Habar nu am. Cine poate şti? Consiliul de Administraţie aşa a decis, că vezi domle' sunt restructurări şi că aşa trebuie să le privim. Ştii cum e, un şut în fund e un pas înainte. Când am venit aici, am crezut în acest proiect, am crezut că proiectul va fi de durată şi că vom face treabă, dar m-am înşelat. Mi s-a motivat că asta-i viaţa, că peste tot în România se fac concedieri şi că nu au ce să-mi facă.

"Duckadam n-are putere"

Poate vă ajută domnul Duckadam...
Nu am apucat să vorbesc cu el. Şi ce să-i spun? Că am fost dat afară? Oricum, el nu are nicio putere să facă ceva pentru mine.

Credeţi că vă veţi mai putea întoarce în Ghencea?
Sunt şanse mici, nu prea cred. După ce s-a întâmplat acum, e greu… Practic, ne-au transmis: "Plecaţi de-aici", iar acum eu să mă întorc? Cam greu, nu crezi? Asta e viaţa, găsim altceva.

Cine e Lajoş Sătmăreanu

fost fundaş dreapta
fost internaţional stelist care a făcut parte din echipa naţională la CM din 1970
a adunat 44 de selecţii la echipa naţională
a jucat 10 ani la Steaua între 1965-1975

Cine e Mihail Majearu

fost mijlocaş central
a evoluat 7 ani la Steaua în echipa de aur din anii 80, marcând 32 de goluri
a câştigat Cupa Campionilor Europeni cu Steaua în 1986

Cine e Vasile Aelenei

fost mijlocaş
a jucat 11 ani pentru Steaua pentru care a marcat 20 de goluri

Cine e Radu Troi

fost atacant
a înscris 17 goluri pentru roş-albaştri în cei patru ani cât a evoluat la Steaua
a adunat 16 selecţii la echipa naţională

Cine e Ştefan Sameş

fost fundaş central
a strâns 274 de meciuri la Steaua şi a marcat 20 de goluri pentru această echipă
a fost selecţionat de 47 de ori la echipa naţională, pentru care a şi marcat trei goluri
Blog Widget by LinkWithin

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu